Сайта кӗр | Регистраци | Сайта кӗрсен унпа туллин усӑ курма пулӗ
 +11.0 °C
Уйӑх ҫути — ҫул ҫути, хӗвел ҫути — кун ҫути.
[ваттисен сӑмахӗ]
 

Персона: «Шупашкар районӗн хисеплӗ ҫынни» ята тивӗҫнӗ

Ӗҫ Интернет лавккана аталантарас енӗпе партнет шыратӑп. Паллашу Zoom урлӑ.
Паллашу Ырӑ кӑмӑллӑ илемлӗ ялти пурнӑҫа килӗштерекен хӗр-хӗрарӑмпа паллашса Ҫемье ҫавӑра...
Сутатӑп Тĕртнĕ(пусма) маска , 100 тенкĕпе сутатăп
Таисия Ташней 03.06.2020 08:01 | 791 хут пӑхнӑ
Персона

Чӑваш Енри паллӑ педагога, публициста, общество ӗҫченне, ӑсчаха, филологи ӑслӑлӑхӗсен кандидатне, таврапӗлӳҫӗне Виталий Станьяла «Шупашкар районӗн хисеплӗ ҫынни» ят пама йышӑннӑ.

Виталий Петрович 1940 ҫулхи кӑрлачӑн 1-мӗшӗнче Шупашкар районӗнчи Станьял ялӗнче ҫуралнӑ. Анат Кӗнер шкулӗнче, И.Я. Яковлев ячӗллӗ Чӑваш патшалӑх педагогика институчӗн историпе филологи факультетӗнче, И.Н. Ульянов ячӗллӗ Чӑваш патшалӑх университечӗн аспирантуринче вӗреннӗ. Студент чухне «Ҫамрӑк коммунист» хаҫатра куҫаруҫӑра тата литература ӗҫченӗнче тата Вӑрнар районӗнчи Нурӑсри интернат шкулта воспитательте, Комсомольски районӗнчи Урмаел шкулӗнче вырӑс чӗлхипе литературин вӗрентекенӗ пулса тӑрӑшнӑ. Кайран вӑл хаҫатра та, аслӑ шкулта та ӗҫленӗ. Кирек ӑҫта тӑрӑшсан та чунне парса тимленӗ.

#чӑвашлӑх, #Шупашкар районӗ, #ят-сум, #чыславсем, #Станьял

 

Ҫавӑн пекех пӑхӑр

Алексей Трофимова халалланӑ курав уҫӑлӗ
2020, 02, 08
Чӑваш мультфильмӗсен кунӗ иртнӗ
2020, 04, 28
Чӑваш элемӗсен кунне халалланӑ викторина иртнӗ
2020, 05, 02
Кинемей чӑвашла сӑвӑ вуласа палӑрнӑ
2020, 05, 03
Чӑваш Енри фотоӑстасемшӗн сасӑлама пулать
2020, 05, 23

Комментари:

Вĕрентекен // 3810.29.5347
2020-06-03 13:56
Питĕ лайăх хыпар. Саламлатпăр, Виталий Петрович! Атту Князевсем вăхăтĕнче Станьял ятне асăнма та чаратчĕç Шупашкар районĕнче. Тĕрĕслĕх çĕнтеретех.
Валери Туркай // 1671.67.7319
2020-06-03 16:44
Аранах!!!
Саламлатӑп, Вӗрентекенӗм!!!
Валери Туркай
(Валерий Воробьев,
ИФ-22-78 ушкӑн).
Хула ачи // 1726.84.3785
2020-06-03 18:51
Тахҫанах тӑратнӑ тетчӗҫ Станьяла ку хисеплӗ ята илме.Халь кӑна май тупӑннӑ иккен.Саламлатпӑр хисеплӗ Шурсухала.
Тимер // 4108.51.2954
2020-06-03 23:28
Район пулӑхне нумай пулмасть маттур чӑваша Николай Хорасева суйларӗҫ. Вӑл Станьяла лайӑх пӗлет.Чемен карти этнопаркра Акатуй ирттернӗ ҫӗрте пӗрмай хутшӑнса унти тӑрӑхра пуҫлӑх пулнӑ чух.Хӑй куҫӗпе курнӑ Станьяла хура халӑх мӗнле хисепленине. Хаваспах ҫак хисеплӗ ята тӑратнӑ хутсене тепӗр хут пӑхса тухма килӗшрӗ те кӗске вӑхӑтрах вӗҫне ҫитерчӗ.Таймапуҫ Николай Евгеньевича.
Шанăçпи // 1524.64.3063
2020-06-05 22:57
Виталий Петрович! Чун-чĕререн саламлатăп. Сывлăх, тăнăçлăх, ачасемпе мăнуксемпе савăнса пурăнма ырлăх-сывлăх çеç сунатап.
Виталий Петровича çак хисеплĕ ята пама çине тăнă маттур чăвашсене пысăк тав сăмахне калатăп. Пĕр-пĕрне пулăшсан, туслă пурăнсан çеç хамăр пурнăçа илемлĕрех çеç тăватпăр!!!
Микула // 9259.3.8429
2020-06-06 07:43
"Питӗ лайӑх","аранах","маттур чӑваш","хаваспах"... Чӑннипе каласан камсен аллинчен "ырлӑхӗ". Шкулсенчи чӑваш чӗлхин статусне хӑпартнӑ? Тен Шупашкарта тӑван чӗлхепе ӳстермелли ача сачӗ уҫнӑ ? Медалӗсем ,теттесем ,хисеп хучӗсем чӑваш чӗлхи йӗри тавра пулса иртнӗ пулӑмсем витӗр пӑхсан ытларах "взятка" панӑ пекрех курӑнаҫ пулмалла ? Курман ,илтмен, шарламас тетересшӗн паллах. Чӑваш чӗлхин шӑпине ача сачӗсенчи тата шкулсенчи лару тӑру витӗр пӑхмалла мар маллалла? Ӗлӗкрех "почетный гражданин" дворян статусӗпе тан пулнӑ пулсан паянхине ытларах ячӗшӗн кӑна пулнине ӑнланмаллах пулӗ. Мӗн каласшӑн. Станьял паян чӑвашсемшӗн Маршал,Ҫарпуҫӗ пулсан район пуҫлӑхӗ пирӗншӗн сержант кӑна. Субординаци ҫавӑн пек пулмалла.
Вĕрентекен // 3253.10.5308
2020-06-06 12:06
Тимĕре тавах ырă пуçарушăн