Сайта кӗр | Регистраци | Сайта кӗрсен унпа туллин усӑ курма пулӗ
 +6.0 °C
Выртакан чул мӑкланать, ҫӳрекен чул якалать.
[ваттисен сӑмахӗ]
 

Чӑвашлӑх: Тимӗр Тяпкин чӗлхене упраса хӑварасси килтен пуҫланать тесе шухӑшлать

Паллашу Чӑваш чӗлхине якатас тӗллевпе Чӗмпӗрте пурӑнакан, ман ҫулсӗне ҫывӑх ҫынсемпе пал...
Туянатӑп Ашмаринӑн 17 том куҫару кӗнекисене шыратӑп.
Сутатӑп Ӑшӑ матрас сутатӑп. Германире кӑларнӑ. Гаранти 5 ҫул. Хакӗ 2500 тенкӗ.
Таисия Ташней 31.08.2020 19:59 | 664 хут пӑхнӑ
Чӑвашлӑх

«Россия 2» (чӑв. Раҫҫей 2) телеканалпа «Чӑваш Ен» патшалӑхӑн телерадиокомпанийӗ кӑтартакан «Вести. Интервью» (чӑв. Хыпарсем. Интервью) кӑларӑмра, Алексей Енейкин тележурналист калашле, «чӑваш халӑх пуласлӑхӗшӗн чун-чӗререн ҫунакан чӑн-чӑн чӑваш» Тимӗр Тяпкин пулнӑ.

Журналистпа чӑваш хастарӗ «тӗлӗнсе пымалла хӑвӑрт аталанса пыракан тӗнчере чӑвашлӑха упраса хӑварасси» пирки калаҫнӑ. «Пӗтӗмӗшле илсен, лару-тӑру япӑх мар», — тесе хакланӑ Тимӗр Тяпкин.

Тимӗр Тяпкин ашшӗ-амӑшӗ ачисемпе чӑвашла калаҫманни пирки пӑшӑрханать. Общество организацийӗсен ҫирӗпрех ыйтмалла тесе те шухӑшлать вӑл. «Чӗлхене упраса хӑварасси пирӗн тивӗҫ. Чи малтан вӑл килтен пуҫланать», — тенӗ хайӗн ачисене чӑвашла калаҫма вӗрентекен Тимӗр Тяпкин.

#ачасем, #чӑваш чӗлхи, #чӑвашлӑх, #МИХсем

 

Ҫавӑн пекех пӑхӑр

Эстонире чӑваш Акатуйӗ ҫинчен каласа кӑтартӗҫ
2020, 05, 06
Олег Николаев: «Эп – чӑваш»
2020, 05, 15
Япони ҫамрӑкӗ чӑваш радиовне чӑвашла итлеймен
2020, 05, 17
Чӑваш ачисене манкрута кӑларӗҫ-и?
2020, 07, 23
Чӑвашла вӗрентесрен хӑранипе Николаев патне ҫырнӑ
2020, 08, 25

Комментари:

Agabazar // 1328.99.7921
2020-08-31 23:32
Agabazar
Килте пуçланать те килтех вĕçленет тесшĕн ĕнтĕ...
Agabazar // 1328.99.7921
2020-08-31 23:35
Agabazar
Ну пăшăрханать пултăр. Пăшăрханнипе çеç мĕнех тăвайăн?
Agabazar // 1328.99.7921
2020-08-31 23:37
Agabazar
Хăйĕн ачисене чăвашла вĕрентес тĕлĕшпе Тимĕр Тяпкин, ненай, темле пысăк çитĕнÿсемех тăвайман пуль.
Валери Туркай // 7042.9.2355
2020-09-03 20:04
Тек хуравламастӑп тенӗччӗ те, хальхинче чӑтасси пулмасть.
Мӗн тери нӗрсӗр те нишлӗ этем эс, ***!
Юрать-ха паячн Тяпкин пеккисем пур! Куртӑм передачине, пӗтӗмпех тӗрӗс каларӗ Тимӗр. Пӗтӗмпех!
Эс малтан пире ХӐВӐН чӑвашла калаҫакан ачусемпе мӑнукусене кӑтарт-ха (вӗсем пур пулсан, паллах)! Вара Тяпкин-Лукианов- Илле Иванов-Туркай йышшисемпе калаҫ!
Аҫтахар! Тек ан ҫыртар-ха, тархасшӑн, ҫак ҫынна ҫак сайтра!
Уссинчен сиенӗ ытларах унран!
Валери Туркай.
Микула // 9259.3.8429
2020-09-04 05:05
Садиксемсӗрех ,шкулсемсӗрех тени салтаксене пӑшалсемсӗрех тесе ӗнентерме хӑтланнипе пӗрех ?
Пӑшӑрханни мар пулӗ ку пулӑм ?
Тимер // 2835.82.4537
2020-09-04 06:47
Ҫынсем пултарнӑ. Ма пит хӑратӑр ыттисем те пултарассинчен?
Agabazar // 2218.70.3275
2020-09-07 18:44
Agabazar
Эп «çак çын» мар, эп — Акапасар. Валлери Туркай мар, Акапасар Аçтахартан ыттисен çăварне хуплама ыйтсан мĕн пулать?

Валери Туркайсăрах пур кунта Акапасар çăварне хупма ыйтакансем. Хупаççĕ те.

Валери Туркай кунта тĕрлĕ вĕтĕр-шакăрсене мораль вуласшăн. А вăл шултрарххисене тивме хăтланса пăхтăр.

Кам пултарнă? Тимĕр пултарнă-и?
Ав, челевисăрпа нумаях пулмасть Елена Нарпи тата Ольга (Ульха темелле-ши?) Туркай калаçавĕ пулса иртрĕ (823-мĕш кнопка). Мĕн теççĕ-ха?

Килте чăвашла калаçкалатпăр та, урамра, çынсен хушшинче пурпĕрех вырăсла калаçма тивет текелени пулчĕ.
Agabazar // 2218.70.3275
2020-09-07 19:00
Agabazar
Винават, Елена Нарпи мар, Елен Нарпи ([Елень] пек вуланать пулас).
Эп асӑннӑ телепередача ак кунта — https://www.youtube.com/watch?v=xhwKSa0CqQc
20:40 хыҫҫӑн пӑхмалла.
100% чӑваш тесе мухтанни-каппайланни, слапух Турра, унта питех курӑнмасть.
Вӑт пур тӗнчере Валери Туркай. Халӑх поэчӗ ячӗллӗ ҫын. Анчах та, питех те тӗлӗнмелле, ӑна темӗнле Акапасар сехӗрлентрсе тӑрать иккен.
Валери Туркай // 2634.07.8657
2020-09-10 22:42
Мана масарпасар "сехӗрлентерсе тӑрать"?!
Фантастика!
Пыйтӑ слон пулма шут тытнӑ.
Валери Туркай.