Сайта кӗр | Регистраци | Сайта кӗрсен унпа туллин усӑ курма пулӗ
 -17.0 °C
Вӗренни мулран хаклӑ теҫҫӗ.
[ваттисен сӑмахӗ]
 

Чӑвашлӑх: Черкесов депутата ФНКА кирлӗ-ши? Чӑвашлӑxшӑн, истори паркӗшӗн тӑpӑшӗ-ши?

Паллашу Ырӑ чунлӑ, ӗҫчен, ырӑ кӑмӑллӑ ял пурнӑҫне килӗштерекен хӗр упраҫпа Туран трекӗ ...
Паллашу Ҫемье ҫавӑрас тӗллевпе арҫынпа паллашатӑп ( ӗҫчен, начар привычкӑсӑр, пӗчӗк мар...
Ӗҫ Интернет лавккана аталантарас енӗпе партнет шыратӑп. Паллашу Zoom урлӑ.
14.09.2018 13:08 | хут пӑхнӑ
 

Ҫавӑн пекех пӑхӑр

Аталану партийӗн пайташӗсен демократиллӗ партисене кӗмелле!
2018, 02, 12
Чӗмпӗр — чӑвашсен тӗп хули?
2018, 02, 15
Шупашкарти чӑваш чӗлхи вӗрентекенӗ ӑсталӑхне Мускавра кӑтартӗ
2018, 04, 10
Шупашкара «Иванушки International» ушкӑн килӗ
2018, 08, 03
Атнер тени мӗн тени?
2018, 08, 22

Комментари:

2018-09-17 11:43
Владимир Болгарский
http://pravdapfo.ru/news/90472-chuv ... yatnik-v-sevastopole Ку косякшăн(чалăш япала) хуть кам та пулин явап тытать-ши ĕнтĕ? Клементьев тен тытас тет явап.
2018-09-17 11:47
Владимир Болгарский
Кунта кĕрсе вулăр-ха. Тата та хăрушă çыраççĕ Крымра лартас тенĕ чăвашсен "куллянакан ..." палăкĕ пирки. Пессимизм тенине палăклама юрамаççине пурте ăнланаççĕ пулас.
https://sevastopol.su/news/eshchyo-odin-podarennyy-sevastopolyu-pamyatnik-predlagayut-ustanovit-v-balaklave
2018-09-17 12:03
KIREMET SIGCHI YUR TURINGE
Ку шухӑша хуратнӑ. Сӑлтавӗ:
Микула // 9259.3.8429
2018-09-18 17:26
Сыхчи. Пирĕн совет саманинче ятарласа калăпланă "элитăн" тивĕçĕсенчен пĕри тутарсенчен катара тытасси пулнă. Тутарсен элитин чăвашсенчен катара тытасси. Çав шутпах "тутарсем пусмăрланă" сценарипе легендăсем шăрчаланă,кĕнекесем çырнă . Ячĕ мĕнрен тухнине те ăнлантарман. Ислам тĕнне тытса пыракан чăвашсене те вăйпах тутарлатни çинчен асăнман. Историксем те çав сценарипех тăрăшнă. Пурте "под колпаком" ĕсленĕ. Çавăншăнах народный,заслуженный,ученый степень ильнĕ. Хăйне ирĕккĕн,хăйĕн пуçĕпе шутласа çыракан сахал пулнă. Вĕсене малтанах,репресси вăхăтĕнче пĕтернĕ. Ыттисене ĕмĕрлĕхех хăратнă. Халĕ те чĕтресе лараççĕ. Одна страна одна нация тенĕ хыççăн, пушшех.
Анатоль // 8828.8.8989
2018-10-19 19:34
Ку шухӑша хуратнӑ. Сӑлтавӗ: нецензурное слово
Agabazar // 4190.12.9086
2018-10-27 15:05
Agabazar
Черкесов — депутат.
вова // 3062.61.1628
2018-10-29 06:55
Черкесов Раҫҫҫей Патшалӑх Канашлӑвӗн депутачӗ. Ман шутпа Чӑваш Республикин депутачӗ Мускаври чӑвашсене чӑвашлӑх туйӗмне вӑратса пӗрлештерме тӑрӑшни питӗ пархатарлӑ ӗҫ. Пире-чӑвашсене- Раҫҫере ырӑпа палӑртма тӑрӑшнине те ырламалла ҫеҫ мари-ха?
Талпиçен // 1162.9.9000
2018-10-29 15:58
Ыйтусене тĕрĕсех çивĕччĕн лартатăн, ПăлхарТимĕрĕ.
Мĕншĕн тивĕçсĕр çынсем общество оганизацийĕсене çавăрса илнин сăлтавне пĕлĕсĕнччĕ!
Кĕçех Академие, Ваттисен тĕп канашне шăлсăрлатаççĕ.Чăваш "паттăрĕсене" тăрă шывпа çуса пĕтереймĕн... Урăхла меслет кирлĕ...
2018-10-30 01:30
Владимир Болгарский
Депутат пулни, обществăлла организацие пулăшма пултарать тенине пĕлтерместь. Япăхлатса хума вара, чăннипех пултарать. Ĕçленĕ пек туса, чăн кирлĕ ĕçсене пурнăçламасăр вăхăта ирттерни анчах пулать. Мĕншен тесен влаç майлă депутатсемшĕн тĕллев- влаçа темле майпа та пулин юрасси.
вова // 3326.17.7413
2018-10-30 16:12
Чӑвашран тухнӑ Раҫҫей патшалӑхӗн депутачӗ Чӑваш халӑхӗ Мускав умӗнче ытти халӑхсен хушшинче мӑнаҫлӑн тата пултаруллӑ пулнине кӑтартать пулсан - вӑл тӑнлӑ депутат.

Orphus

Баннерсем

Шутлавҫӑсем

 
Сайт пирки | Пулӑшу | Статистика
(c) 2005-2018 Chuvash.Org
Сайтри материалсене (ытти ҫӑлкуҫсенчен илнисемсӗр пуҫне) CreativeCommons Attribution-ShareAlike 3.0 лицензипе килӗшӳллӗн усӑ курма пулать. Сайтпа ҫыхӑннӑ ыйтусене кунта ярӑр: site(a)chuvash.org