Ку сӑнӳкерчӗкре ман тӑвансем сӑнланнӑ: Ват пичи (Михаил Васильев) тата унӑн икӗ хӗрӗ. Сулахайри — Вера, сылтӑмри — Тоня. Пӗчӗккӗ чухне вӗсем патне нумай ҫӳренӗ ӗнтӗ, анчах асӑмра нимӗн те юлман тесен те юрать. Ҫавна май кивӗ сӑнсене куҫ умне кӑларса тӑвансем пирки асилес килет.
Ват пичи пирӗн тӑвансем хушшинче сумлӑ шутланать — вӑл Ҫатракасси патӗнчи ҫӑван пуҫӗ пулать. Шӑп та вӑл пирӗнтен уйрӑлса кайнӑ чухне ҫав ҫӗнӗ ҫӑвана уҫнӑччӗ. Шутлаттӑмӑрччӗ ун чух — ҫӗнӗ ҫӑвана ӑна пытарӗҫ, е киввине, Алькеш ҫӑвине.
Чӑваш патшалӑх канашӗнче чӑваш чӗлхин аталанӑвне пӑхса тухма шутлани, ӑна сӳтсе явни питӗ лайӑх. Ырлатӑп.
Чӑваш чӗлхишӗн чи пӗлтерӗшлӗ утӑмсем (ман шутпа):
● чӑваш чӗлхине усӑ курассине ӳстересси — компьютера Windows вырнаҫтарнӑ май унта тӳрех чӑвашла ҫырмалли майсем пулмалла (шрифтсем, раскладка), пользователь вӗсене уйрӑммӑн лартмалла мар (пушкӑртсен пек) /Microsoft ахаль ҫынсене итлесшӗн мар, патшалӑх шайӗнче тухсан — ку ӗҫе вӗсем тума тивӗҫ/; тавар упаковкинче чӑвашла ҫырни пач та курӑнмасть — ҫырмалла ман шутпа («Акконд» кӑларакан канихвет курупки ҫине, тӗслӗхрен, вырӑсла та, казахла та ҫырнӑ — чӑвашла вара ҫук).
"Материальный мир - это тюрьма, в которую заключена душа человеческая. Это тюрьма, из которой надо вырваться !". - Как легко укоренился этот страшный глюк по всей планете, и теперь он вживлён в мозги - повсеместно...
Атеизм от него уже не спасает. А что даст теперь атеизм ? Если только залихватское отрицание всякой этики - "рубить с плеча", рычать, бурчать и ограждать своё драгоценное "индивидуальное пространство", болезненную изнеженность. Сделает твоё существо асоциальным и мрачным. Больше-то ничего ! Атеизм сейчас - это "лечение файла с его неминуемым повреждением".
- Я писала не доклад, а просто произвольную зарисову. И методы защиты доклада здесь не совсем уместны.
- Таким образом, Вы признаете бессмысленность всего написанного?
/образец "диалога"/
За многолетнюю практику общения на форумах и не только, я выделила две группы "жаждущих общения" людей. Первые, хоть и очень агрессивны, и всюду суются, едва ли тянут на действительно тоскующих по обществу своих братьев по разуму. Это самая обширная группа - провокаторы. Причины такого залихватсткого поведения - быстрых "победоносных" выводов, и т.п. - конечно, разные.